شهید مهدی صابری

فرمانده دلاور گروهان حضرت علی اکبر از نیروهای مخصوص تیپ عملیاتی فاطمیون
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

سه تا گروهان جدید تشکیل شد
اونجا بود که به اقای صابری فرماندهی یکی از گروهان ها رو دادن..
به فرمانده ها گفتن یه اسم برای گروهان انتخاب کنید...
که شهید صابری هم از اونجا که علاقه ی زیادی به اسم "علی اکبر علیه السلام" داشت و همچنین نام هیات شون توی قم بود این نام را برای گروهانش انتخاب کرد..
بعد برای این سه گروهان یه مانور تمرینی ترتیب دادن که گروهان شهید صابری بعنوان بهترین و منظم ترین گروه انتخاب شد و رتبه ی اول رو کسب کرد

  • ۹۴/۰۳/۰۸
  • شهید میرزا مهدی صابری

نظرات (۴)

  • خاک پای شهدا
  • سلام
     أجرکم عند الله ، لطفا در وبلاگتان فایل صدای شهید صابری دقایقی قبل از شهادت را برای دانلود قرار دهید. خیلی تأثیر گذار است. به نظر من علت آن هم اخلاص شهید بزرگوار است که هر چه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند.
    به نام خدا
    من به مدت دو سال با این شعید والا مقام هم مدرشه بودن. با هم به مدرسه میرفتیم و با هم حشر و نشر داشتیم. از اونجا که هم محله هم بودیم .  یادش بخیر. بچه نازنین و عزیزی بود. خیلی  خوب بود. خیلی... یه مدت ازش بی خبر بودم اما یه روزی ازش باخبر شدم که  داشتم تو پیله دنیای  وهمی خودم دست و پا میزدم و اون از  آسمون ،کنار ارباب باوفاش متنعم بود.
    حالا دارم حسرت اون روزها رو میخورم که چرا انقدر  نسبت  به مقامش بی تفاوت بودم. چون  اینجا قطعا نمیشه  راه صد ساله رو یک شبه طی کرد.
    مهدی جان کنار ارباب مظلومت به یاد دوست قدیمیت هم باش
    احمدم. همونی که سید صداش میکردی


  • محمد حامد
  • خوشا به حالشان ای کاش منم هم......
    با سلام
    روح این شهید عزیزمون شاد
    چه مهرش بر دل نشسته
    و  عجب چهره  نورانی  و زیبایی دارد

    سوالی داشتم این وبلاگ    توسط چه کسی مدیریت میشود؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">