شهید مهدی صابری

فرمانده دلاور گروهان حضرت علی اکبر از نیروهای مخصوص تیپ عملیاتی فاطمیون
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

فرمانده شهادتت مبارک

فرمانده ایرانی گردان عمار از لشکر فاطمیون شب عاشورا، عاشورایی شد.

او شب جمعه اول آبان ماه همزمان با شب عاشورا، به قافله شهدا و سید و سالار شهیدان پیوست.

«مصطفی صدرزاده» که با نام "سید ابراهیم" شناخته می شد،

در حومه شهر حلب، شهادت رسید.

اهل شهرستان شهریار بود،

چند سالی بود که بصورت داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها به سوریه رفته بود.




  • ۹۴/۰۸/۰۳
  • شهید میرزا مهدی صابری

نظرات (۷)

  • یا شاهزاده علی اکبر
  • شهادت..اونم شب عاشورا...
    شهادتت مبارک فرمانده. ..

  • یا شاهزاده علی اکبر
  • دوستان قدیمی بعد از ماه ها دوباره همدیگر رو در شب عاشورا ملاقات کردند...

  • یاعلی اکبر لیلا
  • برایم سخت است از آنانکه ندیده ام سخن بگویم ، از آنانکه افتخاری بر قلب تاریخند ...

    باید پلی زنم از درونم به معنای انسانیت ...

    من از شهیدان تصویری می دیدم که گاهی از مقابلشان عبور میکردم  با سکوتی سرشار از ناگفته ها همیشه سوالی در دلم بود که سیمای ملکوتی چه انسان هایی حرم را بر جای نگه داشته و دستان کدام عباس حرم را در آغوش گرمش فشرده ...

    پاسخم را خود عمه برایم فرستاد ...

    سلام بر مهربان شهید تل قرین و رفیق با وفایش آقا سید مصطفی ...

    دستان خالی ام را یادتان نرود قلبی به انتظار است ...

  • یا علی اکبر لیلا
  • ای وای چه یارانت گلهای بهارانت رفتند از این خانه رفتند چه غریبانه...
    اشک...خداجون فک نکن حواسمون نیست...داری زمینو خالی میکنی و رفیقاتو گلچین...
    دوستتون دارم شهدای عزیز...اشک...
    یا علی کربلا، یا علی کربلا...
  • یا علی اکبر لیلا
  •  نمیدانم بعد از پرواز سید ابراهیم انگار دلی باز شکست...
    تقدیم دلی بی لگام به شهیدی بیقرار...
    مهدی جان
    بی تو اینجا که منم سخت هوا بارانیست ...
    دل جدا،کوچه جدا،چشم جدا بارانیست...
    هی نگو پاییز است ، نگو معمول است...
    چشم هایی که کویر بود چرا بارانیست؟...
    بی تو عاشقترین یار تو دیشب گریخت...
    و از آن لحظه غمگین ،همه جا بارانیست...
    گفتم آرام شوم باز کنم قرآن را دیدم ای داد "الف لام " خدا بارانیست...
    بی تو اما اینجا در دل من عشق جدا ، لاله جدا،ماه جدا بارانیست...
    چتر بردار از آغاز پرواز تا آخر ...
    اول و آخر هر قصه ما بارانیست...
    مهدی جان 
    بی تو وسید ابراهیم
    اینجا هوا سخت بارانیست...
    اشک...
    هوا بارانیست...
  • یاشاهزاده علی اکبر
  • ماالان بالای بالای بالای بالای ابراییم...
    بالای بالای بالای  ابرا...

  • یا علی اکبر لیلا
  • مهدی جان مهریان شهید تل قرین :
    میبرم نام تو را تا ببری نام مرا ، پر کن از جام لب خویش همه جام مرا
    خاک هم گاهگداری بدهد طعم عسل ، بوسه از خاک رهت کرده عوض کام مرا
    خاطرم نیست چه شد بر تو گرفتار شدم ، پهن کردی سر گیسوی خودت دام مرا
    هر نفس بی تو شده مردن تدریجی من ، رنگ و بویی بده این گردش ایام مرا
    نذر کردم که دگر سمت گناهی نروم ، شرطش اینست که حمایت کنی اقدام مرا
    دل من ظرف بلوریست پر از خون جگر ، کنج می خانه مبین گریه آرام مرا
    اگر این سر به سر راه مهدی فاطمه افتد زیباست ، به شهادت بنما ختم سر انجام مرا
    به خدا کربلایی شدنم دست شماست ، جان عباس فراموش مکن نام مرا...
    فراموش مکن نام مرا...
    یا علی کربلا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">