شهید مهدی صابری

فرمانده دلاور گروهان حضرت علی اکبر از نیروهای مخصوص تیپ عملیاتی فاطمیون
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دفعه ی آخر که برای مرخصی اومد قم
قبل از اومدن با من تماس گرفت و گفت مادر دوتا بلیط مشهد بگیر تا بریم زیارت علی بن موسی الرضا علیه السلام
وقتی از در حرم میخواستیم داخل بشیم قبل از ورودی گفت:
مادر برای شهادتم دعا کن..
گفتم: مادر، شما تنها پسر من هستی، من بدون شما چه کنم،
گفت: مادر نگران نباش
اونی که من براش شهید میشم، خودش از خانواده شهدا مراقبت میکنه..

«لیقتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیوة الدنیا بالاخرة و من یقتل فی سبیل‌الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما»

«مومنان باید در راه خدا با آنان که حیات مادی دنیا را بر آخرت گزیدند جهاد کنند
و هر کسی در جهاد به راه خدا کشته شود فاتح است
زود باشد که او را اجری عظیم دهیم.»
سوره نساء، آیه 73


  • ۹۴/۰۹/۲۷
  • شهید میرزا مهدی صابری

نظرات (۵)

  • یاشاهزاده علی اکبر
  • چقدر فاصله ست .....
    از اینجایی که ما هستم
    تا اونجایی که شهدا رسیدن ...

    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
    اللهم عجل عجل عجل  لولیک الفرج

  • یا علی اکبر لیلا
  • زیارتت قبول شدو حاجتت روا ...
    آری ، مگر میشود مهربان امام شهر توس بر مدافع حریم عمه غریب و دل شکسته اش ، پاسخی جز دیدار خدا هدیه دهد؟؟؟
    مهدی جان خیالت راحت...
    کسی که برایش شهید شدی...
    اینجا هست ، عطر حضورش تمام خانه را پر کرده و ما جاماندگانت را امید به دیدارت در صف ملازمان کربلای عاشقان...
    خیالت راحت مهربان یار عاشق...
    ما اینجا دلمون گرمه که تو در تمام لحظه هایمان حضور داری و عطر پیراهنت هنوز هم مارا به هیئت شاهزاده علی اکبر لیلا فرا میخواند و...
    فقط مهدی جان ! حسی برایم بسیار سنگین و گاهی طاقت فرساست ، بگذار بگویم : گاهی هم اشکم را ز دیده فرو میچکاند و قلبم را به درد می آورد و آن ندیدن تو در جای جای مسجد و ندیدنت در پس کوچه های منتهی به مسجد و منزلتانن و به یادتو بودن و ندیدنت در اطرافم و فقط خاطراتت را مرور کردن گاهی سخت قلب کوچک و ضعیفم را به درد می آورد...
    اما اینجا برایت به یادت یاسین می خوانم ...
    اینجا به یادت برایت قدر میخوانم و واقعه تلاوت میکنم...
    به یادت و برایت کارهایم را تقسیم میکنم و در دلم و ذهنم با تو سخن می گویم و بدان تو همچنان در بازماندگانت جاری هستی و جاودانه...
    آری ، من با لبخند های زیبایت و نگاه پر از ناگفته هایت از غربت حرم  سر میکنم و تلاش برای حفظ حرمت خون سرخت در راه کربلای سال 61...
    یادت جاوید و راهت جاری مهربان شهید تل قرین...
    یا علی کربلا...

  • یاشاهزاده علی اکبر
  •  پرستـــــوی روزای کوچ عاشـــق 
    چـــه با آرامـــش از اینجا پرکشیدی
    تو از جـــام *شهادت* مست بودی
                 *شهادت* رو تو *لب تشنه*چشیدی
    دلت پیـــش *خـــدا* آروم گرفتـه
                        که تا زندست دنیا *زنده باشـــی*
    تموم سنگ ها سجیل میشن
                      تا اون روزی که* تو *فرمانده* باشی
    ...
    التماس دعا

  • یا علی اکبر لیلا
  • مدافعان حریم حرم عمه سادات سلامٌ علیک ...
    غیرت شما مؤمنان را سربلند خواهد کرد در صحرای قیامت...
    و آنروز که حسین ابن علی علیه السلام وارد صحرای محشر میشود...
    شادمان با او و خاندان طیبه اش وارد بهشت خدا میشوید...
    اما خواهشی از شما ها دارم و آن هم اینست که برای جامانده ها هم دعا کنید .آنانکه دلشان پا به پای شما در جبهه نبرد است ...
    التماس دعا...
    عزیز کرده های زینب کبری "سلام الله علیها"...
  • مهدی صابری
  • چقدر با معرفت بودی مهدی جان ؛ کمکمان کن .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">