شهید مهدی صابری

فرمانده دلاور گروهان حضرت علی اکبر از نیروهای مخصوص تیپ عملیاتی فاطمیون
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

🔹مادر شهید "مهدی صابری"🔻
🖊همه می‌گفتند نگذار به سوریه برود من می‌گفتم او عاشق اهل بیت(ع) است🔸

🔹چون کار هر مسلمانی به او می‌افتاد مشکلاتش را حل و فصل می‌کرد همه می‌گفتند نگذارید برود ما می‌گفتیم "مهدی" که عاشق "ائمه(ع)" و "اهل بیت(ع)" است، نمی‌شود جلویش را گرفت🔹

🔸دوسال بود که می‌خواست برود می‌گفتم شما بروی خواهرهایت تنها می‌شوند"دو تا خواهر دارد"🔸

🔹در "هیئت‌ها" به من می‌گفت "مادر" از ته دلت برایم سر نماز و در این مجالس دعا کن🔹

🔸نمی‌دانستم حاجتش چیست من همیشه سر نمازهایم برای حاجتش دعا می‌کردم که الحمدلله عاقبت بخیر شد🔸

🔹نیتش این آخری‌ها فقط این بود که من راضی باشم و دلم اجازه بدهد که به "سوریه" برود🔹

🔸یک سری بین مرخصی‌هایش به "مشهد" رفتیم موقعی که به صحن آمدیم، دیدم دارد می‌خندد گفت «اجازه شهادتم را از آقا امام رضا(ع) گرفتم»🔸

🔹گفتم "مادر" اگر شما بروی من تنها هستم و دیگر کسی نیست مرا به اینجا بیاورد با لبخند به من گفت «خدا هست»🔹

🔹 #شـــــهـــــیـــــد_مـــــهـــــدی_صـــــابـــــری

https://telegram.me/joinchat/BsmY8DzPRVJlISmZRYZ3ZA

  • ۹۴/۱۱/۱۴
  • شهید میرزا مهدی صابری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">