شهید مهدی صابری

فرمانده دلاور گروهان حضرت علی اکبر از نیروهای مخصوص تیپ عملیاتی فاطمیون
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

اینجا به دل سپردن من گیر داده اند...
مشتی اجل به بردن من گیر داده اند...
اینجا همیشه آب تکان می خورد از آب...
اما به آب خوردن من گیر داده اند...
مانند شمع در غم تو آب می شوم...
مردم به فرم مردن من گیر داده اند...
چشم انتظار دست تو اصلا نمی شوم...
وقتی به چفیه ی من گیر داده اند...
در شهر، حس و حال برادر کشی پر است...
گرگان به لباس جبهه ی من گیر داده اند...
دامن زدم به خون که بدست آورم تو را...
این دست ها به دامن من گیر داده اند...
گر پا دهد برای تو سر می دهم، حسین...
اینجا به دل سپردن من گیر داده اند...

  • ۹۵/۰۱/۲۴
  • شهید میرزا مهدی صابری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">