شهید مهدی صابری

فرمانده دلاور گروهان حضرت علی اکبر از نیروهای مخصوص تیپ عملیاتی فاطمیون
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

تفنگ AK47

عاشق تفنگ بود اونم تفنگ  AK47
یا همون چیزی که ما بهش می گیم «کلاشنیکف»...
کلی اطلاعات ریز و درشت از این اسلحه داشت...
فکر می کنم مجلات مربوط به اسلحه رو نیز می خرید..
تو سایت اسلحه هم می رفت...
همیشه بهش می گفتم آخه تو با این هیکلت، تفنگ برای چی می خوای....
اما اون عزیز به هممون ثابت کرد
دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام نه هیکل می خواد نه ادعا...
بی ادعا رفت و به آرزوش رسید..
راهش پر رهرو باد..
..:: جای ما کنارش خالیست ::..

  • شهید میرزا مهدی صابری
  • ۰
  • ۰

دریافت | حجم: 11.2 مگابایت

  • شهید میرزا مهدی صابری
  • ۱
  • ۰

پایگاه شهید مهدی صابری: قطعه 50 در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران، میزبان پیکر مطهر تعدادی از شهدای «تیپ فاطمیون» است. این تیپ،  از داوطلبانِ افغان تبار برای دفاع از حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) تشکیل شده است.
مراسم گرامی داشت این شهیدان در ساعت  17/30 روز پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394، در جوار تربت پاکشان در قطعه 50 بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

 از عموم امت حزب الله دعوت می شود در این بزرگداشت حضور به هم رسانند.

  • شهید میرزا مهدی صابری
  • ۱
  • ۰

از میهمانی مادران شهدای گمنام فاطمیون تا رونمایی از پرچم گنبد حضرت زینب(س)

خبرگزاری تسنیم: یادواره شهدای تیپ «فاطمیون» مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور مادران و خانواده‌های شهدای گمنام فاطمیون و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سالن همایش‌های صداو سیمای خراسان رضوی برگزار شد.

پایگاه شهید مهدی صابری: به گزارش خبرگزاری تسنیم،  نخستین یادواره شهدای تیپ «فاطمیون» مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور مادران شهدای گمنام فاطمیون، کودکان و نوجوانان دختر و پسر  افغانستانی، فرزندان شهدای متعالی فاطمیون و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن صبای شهر مقدس مشهد برگزار شد.

در این مراسم قاضی‌زاده، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان سینما، حجت الاسلام والمسلمین پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد استان خراسان رضوی، شریعتی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدکاظم کاظمی شاعر افغانستانی و عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی ایران، مهدی سلحشور، مداح اهل‌بیت(ع)، مصطفی صابر خراسانی شاعر و هنرمند عرصه اجرا و احسان حسنی، رئیس سازمان رسانه‌ای اوج برگزار حضور به هم رساندند.

این مراسم به همت خبرگزاری تسنیم و برای نخستین بار با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاطمیون برگزار شد.


مادر شهید مدافع حرم: یک لحظه هم از خط امام و رهبری عدول نمی‌کنیم

مادر شهید سید اسدالله سجادی یکی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) در این یادواره اظهار داشت: خانواده‌های شهدای مدافعان حرم و شهدای تاریخ برای تعجیل ظهور امام زمان (عج) دعا می‌کنند.

وی افزود: همه می‌گویند چرا شما به افغانستان نمی‌روید، اگر ما نمی‌رویم به خاطر ائمه اطهار است نه به خاطر وطن و نه به خاطر نام، بلکه شهدای ما به خاطر ائمه اطهار و امام علی (ع) و حضرت زینب رفتند.

وی افزود: این حس در ما نیز زنده است. از نجف آمدیم و با امام بیعت بستیم؛ امروز نیز با رهبر عزیزمان بیعت می‌کنیم و حتی یک لحظه نیز از خط امام و رهبری عدول نخواهیم کرد و خون شهیدان مدافع حرم را تقدیم به همه شهدای اسلام می‌کنیم.

مادر شهید سجادی در پایان به خواندن یک دوبیتی بسنده کرد:

آن کس که تو را شناخت؛ جان را چه کند

فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی

آن که دیوانه توست هر دو جهان را چه کند

پخش کلیپ منتشر نشده شهدای فاطمیون در سوریه جزو برنامه های آغازین این یادواره بود که با استقبال پرشور و ابراز احساسات خانواده‌های شهدای تیپ فاطمیون و حضار مواجه شد.


شعرخوانی «صابرخراسانی» و رونمایی از پرچم گنبد حضرت زینب(س)

در ادامه این مراسم نیز صابر خراسانی شاعر اهل بیت به شعرخوانی پرداخت و از پرچم گنبد و بارگاه منور حضرت زینب(س) و جلیقه و لباس شهید مدافع حرم «ابوحامد» رونمایی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در ادامه این مراسم با اشاره به رشادت‌های رزمندگان راه حق اظهار داشت: باید به مادران بزرگوار، پدران مؤمن و صالحی که در خانه‌های آنها نور ایمان، معرفت، عبودیت و بندگی وجود دارد و فرزندانی سلحشور در قامت بلند و رسای مدافع حرم حضرت زینب(س) به مقام رفیع شهادت رسیده‌اند، تسلیت عرض کنیم و برای آنان از خداوند متعال بالاترین درجات را خواستار باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این محفل بزرگداشت و گرامیداشت و قدرشناسی از مقام شامخ شهدای مدافع حرم است، خاطرنشان کرد: برای خبرگزاری تسنیم و به‌ویژه مدیرعامل آن که بانی این مراسم بوده‌اند، آرزوی توفیق دارم.

وی تصریح کرد: در نیم قرن اخیر ما با تحولات مختلفی در منطقه و جهان روبه‌رو هستیم، تحولاتی که محور و اساس و رکن آن را دین، دین‌باوری، بازگشت به آموزه‌های حیات‌بخش اسلام، ارزش‌های الهی و قرآنی تشکیل می‌دهد و نقش آفرینان در این تحول جوانان؛ زنان و مردانی هستند که در کشورهای مختلفی مثل یمن، افغانستان، لبنان، یمن، فلسطین و در سراسر دنیای اسلام در حال جریان سازی هستند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد ادامه داد: نقش‌آفرینان این تحولات جوانانی هستند که مردم آنها را با ویژگی‌های خاص می‌شناسند و هم‌اکنون نیز در سراسر جغرافیای اسلام در حال خدمت هستند، بنابراین این مردمان متعلق به یک سرزمین خاص نیستند و می‌توان آنها را در ایران، لبنان، عراق سرافراز، افغانستان مجاهد، یمن دیروز و فلسطین استوار مشاهده کرد.


سیلی رزمندگان مقاومت صورت صهیونیست‌ها را سیاه کرده است

وی با بیان اینکه نخستین ویژگی این مردان و زنان سلحشور "بازگشت به هویت اسلامی ناب" است، گفت: امروز بسیاری از رهروان این دین مبین در راه اسلامی هستند که امام بزرگوار آن را تبیین و تفسیر کرده است، اسلامی که قرآن و عترت آن ما را به‌سوی آن فرا خوانده و جوانانی پرورش داده است که در برابر دشمنان نفوذ‌ناپذیر و باصلابت بوده و در برابر دنیای اسلام اصل ایمان و نماد رحمت و تواضع هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ چنین انسان‌هایی بندگی خداوند را در وجود خود دارند و همواره در برابر دشمنان و حرف باطل با تکیه بر اسلام مقاوم بوده و همواره تسلیم حق و عدالت هستند. چهره این اسلام ناب محمدی(ص) با امام بزرگوار در جهان مطرح شد و سرسلسله این مسیر امام بزرگوار بود و امروز بازوان توانمند خلف صالح امام، مقام معظم رهبری پرچمدار بزرگ این جریان است.

وی در ادامه سخنانش تبیین جبهه کفر را یکی دیگر از ویژگی‌های بارز مدافعین حرم برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ این جریان مقاومت همواره در برابر نظام سلطه با مدیریت آمریکا خواهد ایستاد و اندیشه سیاسی خود را نابودی این نظام سلطه می‌داند و همواره در جغرافیای اسلام به‌صورت شفاف بر اصول ضدکفر پافشاری می‌کند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با تأکید بر جریان فکری و عقیدتی مدافعین حرم تصریح کرد:‌ مهمترین جریان فکری و عقیدتی مدافعین حرم و رزمندگان اسلام رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی است؛ این جریان رژیم صهیونیستی را غاصب و متجاوز به فلسطین می‌داند و عقیده دارد که اشغالگران جایی در دنیا ندارند و بر وحدت امت اسلامی و اتحاد شیعه و اهل سنت پافشاری دارند.

وی ادامه داد: باید پیروان قرآن و پیامبر در یک صف واحد قرار بگیرند و از منافع امت اسلام دفاع کند که این یکی از اصول و مبانی مهم تفکری این جریان است. قرآن محور خود را پیامبر اسلام(ص) قرار داده است و می‌گوید کسانی که با او هستند آینده خوبی در انتظار دارند و کسانی که به‌خلاف وی عمل می‌کنند، قطعاً آینده‌ای ناخوشایند در انتظار آنان است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ هرکس که پیامبر اسلام(ص) را باور دارد در این صف قرار می‌گیرد و این اندیشه سیاسی معتقد است که نباید اجازه دهیم حتی یک نفر از این صف خارج شود و باید نظم‌گیری این افراد در در راستای مسیر راه پیامبر برقرار شود.

وی افزود: نظام سلطه از اینکه این جریان در برابر آنها قرار بگیرد به‌شدت نگرانند؛ آنها از اینکه یک جریان عظیم اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، بسیار بیمناک هستند به همین سبب همواره بر طبل تفرقه می‌کوبند و از زبان اهل سنت به شیعیان و از زبان شیعیان به اهل سنت دروغ می‌گویند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد تصریح کرد: اینها گاهی عمامه‌های سیاه و سفید بر سر می‌گذارند و به‌دنبال آتش‌افروزی هستند که می‌توان نمونه‌های بارز آن را در ایجاد ناامنی در افغانستان، تجاوز به مردم بیگناه فلسطین، حمله به حرمین شریفین در سوریه و عراق و شلیک بمب‌های خوشه‌ای بر سر مردمان مظلوم یمن مشاهده کرد.

وی با تأکید بر اینکه نظام سلطه به‌دنبال این است که عراق را تبدیل به میدان جنگ مذاهب کند، گفت: اگر فرزندان شما نبودند نه تنها حرم حضرت زینب(س) مورد جسارت قرار می‌گرفت بلکه نوامیس اسلامی در سوریه زیر چکمه‌های افراد فاسد و ظلم‌گرا مورد اهانت قرار می‌گرفت. اگر دشمن در سوریه به هدف خود می‌رسید، قطعاً تا حرم و برادران مسلمان و حرمین شریفین در عراق مورد خطر قرار می‌گرفت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهدای مدافع حرم گفت: این افراد به‌دلیل داشتن یک تفکر ناب اسلامی و احساس مسئولیت در برابر برادران و خواهران مسلمان خود، بدون در نظر گرفتن مذهب و عقاید آنها، برای قطع کردن دست متجاوزان به سوریه رفتند.

وی با اشاره به مقاومت‌های حزب‌الله لبنان در برابر نظام سلطه تصریح کرد: این نماد عزت و اقتدار امت حزب‌الله بود که سیلی‌هایی محکم به صورت رژیم ‌صهیونیستی زد و سبب سیاهی صورت پلید آنها شد، آنها سبب شدند تا رژیم غاصب صهیونیستی بر ضعف خود در برابر مقاومت اعتراف کند. این جریان پرصلابت که در آموز‌ه‌های دینی ما قرار گرفته است، امروزه با بالندگی و شکوه جبهه‌های تازه‌ای را فتح کرده و دشمن در برابر او احساس ضعف و زبونی می‌کند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در بخش پایانی سخنانش با بیان "یاد شهیدان توسلی، بخشی و یاران و رزمندگان دلاور فاطمیون را گرامی می‌داریم" خاطرنشان کرد: آنها با الهام از قرآن ایمان آوردند و به‌سوی سوریه هجرت و در راه خدا جهاد کردند، مقاومت آنان بر مهاجرت و جهاد بنا شده است. آنها در این راه به شهادت رسیدند و به‌حکم قرآن، اجر و پاداش آنان فقط با خداست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این جوانان شما بودند که غیرت را به نمایش گذاشتند و با استفاده از ذکر نام قمر بنی‌هاشم از خیمه‌گاه زینب کبری دفاع و برای همه اسلام عظمت خلق کردند.

در  ادامه مراسم از نمایندگان خانواده‌های شهدا دعوت شد که به‌روی سن بیایند تا به‌ نمایندگی از همه خانواده‌های شهدا از آنها تقدیر شود.

مادر شهید سجادی، پدر شهید فاتح، همسر شهید ابوحامد، جانباز روح الله بختیاری به‌نمایندگی از رزمندگان به‌روی سن آمدند.


حاتمی کیا: امیدوارم توفیق به تصویر کشیدن زندگی مدافعان حرم را داشته باشم

ابراهیم حاتمی‌کیا در ادامه اظهار داشت:‌ در ایران جوانانی برای دفاع از خاک و ناموسشان رفتند و جنگیدند و شهید شدند، آن‌ها دفاعی شجاعانه برای جلوگیری از تجاوز به کشورمان داشتند که مفهوم آن وطن است.

وی افزود: وقتی بحث سوریه پیش می‌آید، مفهوم مهاجر بودن، مهاجر فی‌سبیل‌الله مطرح است، آن‌هم حضور عزیزانی از کشور افغانستان که کشورشان در شرایط سختی قرار دارد.

کارگردان سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم و خانواده‌هایشان مهمانان کشور ما هستند و کوچ مقدس آن‌ها به سمت سوریه جای تأمل و تقدیر دارد.

حاتمی‌کیا تصریح کرد: امیدوارم توفیق به تصویر کشیدن زندگی مهاجران افغان را در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) را در آینده داشته باشم.


قلی‌زاده: شهدای مدافع حرم مدال شهادت را از حضرت زینب (س) گرفته‌اند

مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در این یادواره اظهار داشت: زمانی که در منزل جانباز مدافع حرم روح‌الله بختیاری حضور داشتم به حالش غبطه خوردم. این جانباز مدال جانبازی‌اش را از حضرت زینب(س) گرفته و به‌نوعی حضرت زینب این مدال را به سینه‌اش زده است.

وی افزود: خوشا به حال جانبازانی که در راه دفاع از اهل‌بیت(ع) از جان خود گذشتند، افرادی که از هستی خود گذشتند برای حرکتی که به آن اعتقاد دارند.

مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی تسنیم تصریح کرد:‌ در خانه شهید ابوحامد, کوهی از مقاومت و صبر را در خانه و میان خانواده او دیدم، زنانی که امروز صبر زینبی دارند، خوش به حال آنانی که توفیق داشتند و تا امروز جانشان را در این مسیر دادند.

قلی‌زاده عنوان کرد: شهادت خیلی از رفقایم را در دفاع مقدس در برابر چشمانم دیدم اما من جا ماندم، امیدوارم که برای من دعا کنید که ما جاماندگان هم به این جمع ملحق شویم.


آیت‌الله هاشمی‌ارزگانی: جریان‌های تکفیری هیچ‌گاه در افغانستان جایگاهی نداشته‌اند‌

آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌ارزگانی دقایقی پیش در یادواره شهدای فاطمیون در سالن صبای صدا‌وسیمای خراسان‌رضوی، اظهار داشت: احساس افتخار می‌کنم که منسوب به آئین، دین و مردمی هستم که روزی با توکل به خداوند‌ متعال در برابر اتحاد جماهیر شوروی که قدرت جهنمی آن زمان بود، ایستاد و نظام مارکسیستی و شوروی آن زمان را متلاشی کرد.

نویسنده و پژوهشگر افغانستانی با اشاره به اینکه شوروی در آن زمان تا بُن‌دندان مسلح بود، خاطرنشان کرد: امروز نیز شما در برابر تروریسم بین‌المللی و تکفیری‌ها که گاهی طالبان، گاه داعش و گاه القاعده نامگذاری می‌شوند، سربلند کرده‌اید و هر جا که احساس نیاز به نیروی رزمنده باشد، حضور دارید.

وی با اشاره به سیره حضرت زینب (س) عنوان کرد: حضرت زینب (س) به‌دلیل انتساب به سیره و سنت نبوی و دامن فاطمی و تربیت علوی، جایگاه بسیار برجسته‌ای دارد و نهضتی که توسط اباعبدالله (ع) راه‌اندازی شد توسط ایشان ادامه یافت؛ حضرت زینب(س) هم‌سنگ و هم‌تراز اباعبدالله(ع) بود.

آیت‌الله هاشمی‌ارزگانی صبر و ایستادگی، مقاومت و تسلیم‌ ناپذیری در برابر دشمن را ویژگی بارز حضرت زینب (س) برشمرد و افزود: در میان تمامی این ویژگی‌ها ایمان عمیق آن بزرگوار بسیار برجسته بود و نمونه‌های تاریخی آن را می‌توانیم در برخورد وی با بنی‌امیه شاهد باشیم.

نویسنده و پژوهشگر افغانستانی خاطرنشان کرد: خون فرزندان شما درخت اسلام را بارور کرده است و اگر اغراق نباشد، عالم در برابر رشادت و ایستادگی‌ شما مدیون و شرمنده است. همچنان که می‌دانید افغانستان در تاریخ لانه و پایگاه تروریسم بین‌الملل بود اما در این کشور جریان تکفیری هیچ‌گاه نتوانست جایگاهی پیدا کند.

وی در خاتمه تاکید کرد: باید مراقب بود چرا که امروز تروریسم به اشکال مختلف در حال بازگشت به افغانستان است و تجزیه این کشور را هدف قرار داده است.

«فاطمیون» نام انتخابی جمعی از افغانستانی‌های دلاور است که با شنیدن خبر تهدید شدن حرم امن اهل‌بیت(س) در سوریه، خانه و کاشانه‌شان را رها کرده‌اند و امروز مدافعان حرم شده‌اند؛ مدافعان حرمی که ارادت و دلبستگی‌شان به خاندان اهل‌بیت(ع) را با خون‌های داغ و گرم ریخته‌شان بر سرزمین شام اثبات کرده‌اند.

این مراسم که از ساعت 8 شب آغاز شده بود تا نیمه‌های شب ادامه یافت.

  • شهید میرزا مهدی صابری
  • ۱
  • ۰

دریافت تیزر | حجم: 1.55 مگابایت

پایگاه شهید مهدی صابری: هیأت الرضا(ع) با همکاری ستاد مدافعان حرم و شبکه نصر تی وی در آستانه شام شهادت عقیله بنی‌هاشم، نماد صبر و بردباری، حضرت زینب کبری(س) قصد دارد یازدهمین اجتماعِ بزرگ مدافعان حرم را با عنایت به مجاهدت‌ها و رشادت‌های برادران افغان در دفاع از حرمین آل‌الله تحت عنوان «پاسداشت شهدای افغان مدافع حرم» برگزار کند.

در این مراسم که خانواده‌های شهدا، شخصیت‌های لشگری و کشوری حضور خواهند یافت، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دادستان کل کشور به سخنرانی خواهند پرداخت و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدمهدی میرداماد، عبدالرضا هلالی و ... به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی در مدح و منقبت اهل بیت(ع) می‌پردازند.

این مراسم روز دوشنبه 14 اردیبهشت ماه جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مهدیه تهران برگزار می‌شود.

  • شهید میرزا مهدی صابری
  • ۰
  • ۰

همراه  سردار علیرضاتوسلی بود
جزء گردان شیربچه های فاطمیون
فرمانده گروهان شاهزاده علی اکبر علیه السلام
بچه ها رفته بودن بهشت معصومه تا تو سرد خانه ببیننش، میگفتن یه تیر تو سینش خورده و یه ترکش به پاش...
مثل مادرش حضرت زهرا سلام الله علیها روی سینه ش مدال افتخار داره
اینقدر برای ارباب سینه زدی تا خود مادر ارباب، تو ایام شهادتش این مدال رو به سینه ات زد، مهدی جان..
خوابیده بود، اما آرام و بی صدا..
گویی که خیالش از همه جا راحت است
صورتش خورشیدوار می درخشید از نور عشق به ارباب
 خادم بود،
خادم بی ریای اهلبیت علیهم السلام..
جایمان پیشت خالیست  شهید مهدی صابری...

  • شهید میرزا مهدی صابری
  • ۰
  • ۰

غریبه

خیلی دوس داشت که بابچه های هیات اربعین بیاد کربلا
اما قسمتش نشد..
خانوم حضرت زینب سلام الله علیها چیزه دیگه ای براش نوشته بود..
از کربلا که برگشتیم، چند روز بعد اوایل ماه ربیع الاول بود که یه سر اومده بود تا خداحافظی کنه..
ایندفعه که دیدمش با دفعات قبل خیلی فرق داشت
چهره ی نورانی و لحن صحبت تازه و ...
تو بین حرفاش یکی در میون از رهبر حرف میزد...
همش لفظ امام رو بکار میبرد...
میگفت: امام گه هست ما تو میدون جنگ دلمون گرمه..
تا حالا اینجور ندیده بودمش..
یکی از بچه ها میگفت: بهش گفتم مهدی جون،
وقتی اونجا هستی دلت برای خانواده و هیات و یزدانشهر تنگ نمیشه...
شهید گفت: حاجی چی میگی..!!؟
بعدا از این همه سالی که اینجا بودم و زندگی کردم وقتی برمیگردم قم، اصلا احساس راحتی نمیکنم..
اینجا خیلی برام "غریبه"ست...

  • شهید میرزا مهدی صابری
  • ۱
  • ۰

اگه برگردم نامردیه...

قبل از شهادتش ترکش به پاش گرفته بود و پاچه ی شلوارش رو از زانو به پایین پاره شده بود..
اومد پیش من ... دیدم که پاش زخمی شده..
گفتم پاچه ی شلوارت کو؟
باخنده گفت: ترکش برده ش..
بهش گفتن که دیگه برگرد عقب برا مداوا..!
اما مثل همیشه رفت خط...
بعد شنیدم که: فرمانده شون بهش گفته بود که برگرد عقب چون زخمی شدی.. شهید گفت که اگه برگردم نامردیه...
بچه ها تنها می مونن...
اینجا بود که فرمانده گفت بهت دستور میدم که بری پایین و هرچی نیروی کمکی هست بفرستی بالا..
درحال پایین اومدن از تل قرین باخودش قرآن زمزمه میکرد که ناگهان تیر به پهلوش میخوره و...

  • شهید میرزا مهدی صابری